Thursday, March 10, 2011

ඔබ නමින් උපන් ප්‍රේමය...


මන් කාතාව නැවැත්තුවේ සිතිජයි මායි හුගාක් හිතවත් වුන එක ගැන ලියලා..ඉතින් දවසින් දවස හුගාක් අපි ලං වුනා..අපි දෙන්නටම කතා නොකර ඉන්නම බැරි වුනා..මට හුගාක් දැනෙන්න ගත්තා මගේ හිතේ උන්නු කෙනා තමයි මේ ඉන්නේ කියලා..හරිම අමුතු හැඟීම් ගොඩාක් හිතේ පිරිලා තිබුනා..ඒ කටහඩ මට මොනවදෝ කියනවා වගේ මට දැනුනා..මට හුගාක් බය හිතුනා..මොකද මගේ කසාදෙ තීන්දු වෙලයි තිබුනේ..මට රෑට නිදා ගන්න බැරි උනා එයාට කතා නොකර උදේට දවස පටන් ගන්න බැහැ වගේ එයාගේ කටහඬ අහන්නේ නැතුව..මන් හිතන්න පටන් ගත්තා එයා නැතුව මන් කොහොමද ජිවත් වෙන්නේ කියලා..එත් අපි අතරේ ආදරයක් කවදාවත් ඇති වෙන්න බැහැ කියලයි මන් හිතන් හිටියේ..මොකද මන් හිතාගෙන හිටියේ සිතිජ බලාපොරොත්තු වෙන කෙල්ල හුගාක් ලස්සන වෙන්න ඕන කියලා තමයි මන් හිතන් හිටියේ.. ඒවගේම මට හරි අමුතුවට හිතුනා ඒ ගැන ..එයා කවදාවත් මන් වගේ කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරන එකක් නැහැ කියලා මගේ හිත මට කියුව.. මන් හුගාක් හිතුවා මගේ හිත එයාට ආදරෙයිදෝ කියලා..
ඒ හැඟීමත් එක්ක මගේ හිතේ ගොඩ නැගිලා තිබුනේ එයාට ආදරය කරන්න මහා බයක්..ඇත්තටම මන් හුගාක් බයෙන් හිටියේ මගේ හිත එයාට ආදරය කරයිදෝ කියල්ලා..මන් හැමතිස්සෙම කියුව අපි හොද යාළුවො කියලා..එත් සිතිජ ඒ වෙලාවට මගෙන් අහනවා.." ඔයා ඔය මතක් කරලා දෙනවද ඔයාට අපි හොද යාළුවො කියලා අය ඔයාට එක අමතක වෙනවද.." මට හිත ගන්න බැරි වුනා එය එහෙම අහද්දී..මටම හරි තේරුමක් තිබුනේ නැහැ මන් ය එහෙම කරන්නේ කියල..එත් මන් හිතන්නේ මන් හැමතිස්සෙම ඒක මතක් කළා මගේ තිබුන බය නිසාම..
මෙහෙම දවස් ගෙවෙද්දී අපිට ඕන වුනා ඉක්මනිම්ම අපිව දකින්න දැකල කතා කරන්න..එයාට හිටිය යාලුවන්ගෙන් ඒ වෙද්දී එයා ලගින්ම හිටියා හොද යාලුවෙක්..එයා නිම්න කියලා මන් ඔයාලට අදුන්වල දෙන්නම්..ඉතින් මේ නිම්නයි මමයි සිතිජයි මුණ ගැහෙන්න දිනයක් දා ගත්තා..ඉක්මනින්ම අපි මුණ ගැහුනා..මට හිතා ගන්න බැරි වුනා සිතිජව දැක්කම එයා හුගාක් ලස්සනයි..හරියටම මගේ හීන කුමාරයා වගේමයි..අනේ මට දැනුනා මන් කාලයක් තිස්සේ හොයපු කෙනා තමයි මේ ඉන්නේ කියලා..මට ඇත්තටම එදා කතා කරගන්න බැරි වුනා..එයා එදා මගේ හිතේ පැලපදියම් වුනා..මට හුගාක් ලොකු බයක් දැනෙන්න පටන් ගත්තා ඒ ගැන..ඉතින් මන් උත්සාහ කළා එයාගෙන් ටිකක් ඇත් වෙලා ඉන්න..සමහරදවසට මන් රෑට එයා එක්ක කතා නොකරම නිදාගන්න ගියා..හැබැයි මන් එහෙම කරපු දවසට මන් විතරක්ම නෙවෙයි එයත් නිදි නැතුවයි ඉදල තියෙන්නේ...
එත් එක මගේ මහා මෝඩ වගේම අසාර්ථක උත්සාහයක්..මෙහෙම කාලය ගෙවෙද්දී එයා මට දවසක් කියුවා..එයාගේ හිතේ ඉන්න කෙනාට තියෙන්න ඕන හැමදේම වගේ මගේ ලග තියෙනවා..ඒ නිසා මන් බදින්නේ නැතුව තව අවුරුදු පහක් හිටියොත් එයා කොහේ හිටියත් ඇවිල්ල මාව බැදලා මාව එයා ලගට ගන්නවා කියලා...මට ඒ වෙලාවේ හුගාක් දුක හිතුනා..මොකද මට දැනුනේ එයා ඒ වෙද්දී මන් ජිවත් වෙන විදිය දැකලා මට අනුකම්පා කරලා එහෙම කියුවා කියලයි..මගේ දුක නැති කරන්න හිතෙන නිසා මගේ හොද යාලුවෙක් නිසා එයා එහෙම කරනවා කියලා හිතන් එදා මන් ඇස් දෙකට කඳුළු පුරවාගෙන හිටියේ..එත් මට හොදටෝම එයාව ඕන නිසා මන් අම්මලාට කියුව මට තව අවුරුදු පහක් යනකම් බඳින්න බැහැ කියලා..දවසක් ඒ අයියයි මගේ අම්මයි පුංචි අම්මයි කතා කළා මගේ මංගල්ලය ඉක්මනටම ගන්න ඕන කියලා..මන් අදාල පුංචිට කිඋවා මට න දැන්ම බදින්න නැහැ මට තව අවුරුදු පහක් යනකම් වත් නිදහසේ ඉන්න දෙන්න කියලා..ඒ වෙලාවේ අම්මට නම් හොදටෝම තරහ ගියා..යන්තම් පුංචි අම්ම තමයි ශේප් කරගත්තේ..ඒ වෙද්දී මගේ හිතේ තිබුනා අවුරුදු පහක් යනකම් මන් බදින්නැහැමයි කියලා..
දෙසැම්බර් විසිහය වෙනිදා මන් නෑදෑයෝ කට්ටියක් එක්ක beach ගියා ..මට ඒ වෙලාවේ සිතිජව හුගාක් මත උනා..එයා මගෙත් එක්ක හිටියනම් කියලා මට හිතුනා.රල්ලවත් පාගන්නේ නැතුව මන් ගලක් උඩට වෙලා හුගාක් කල්පනා කරා..මට මොකද මේ වෙලා තියෙන්නේ කියලා..කන්න ගියත් නිදා ගන්න ගියත් නින්දෙන් නැගිට්ටත් කෙනෙක් එක්ක කතා කරත් මොනවා කලත් මට එයාවමයි මතක් වෙන්නේ..මන් හැමදේම ගැන හුගාක් හිතන්න පටන් ගත්තා.මට දැනුනේ හැමදේම පැටලුනු නුල් බෝලයක් වගේ කියලා...මන් සිතිජට කෝල් කළා එත් එයා ගත්තේ නැහැ..මට දරා ගන්න බැරිවුනා..මට අඳුනා.මට තේරුනා මන් හොදටෝම අවුල් වෙලා කියලා.. මගේ හීන හැමදේම මැරෙනවා කියලා මට හොදටෝම දැනෙන්න පටන් ගත්තා..මහා පුදුමා කාර අසරණ කමක් දැනෙන්න ගත්තා..
අමාරුවෙන් හිත වාවාගෙන හැන්දෑවේ හයට විතර ගෙදරට අවේ.. එත් අපු ගමන් සිතිජට කතා කල..එයාට තේරුනා මන් ඉන්නේ හොදටෝම අවුල් වෙලා කියලා..මන් එයාට කියුව මට හරිම දුකයි මන් ගැන..මගේ ජිවිතේ හොදටෝම පාලු වෙලා. මට මන් ආදරය නොකරන කෙනෙක් එක්ක ජිවත් වෙන්න බැහැ කියලා ...මන් තව මොන මොනවදෝ හුගාක් දේවල් සිතිජට කියෙවූවා. එයා කිසිම කලබලයක් නොකර මන් කියපු හැමදේම අහන හිටියා..එය කියුවා අකමැති කෙනෙක්ව බැදලා ජීවිතේම දුක් විදින්න එපා..එයාටත් එතකොට හුගාක් දුකයි කියලා..මට මන් කැමති කෙනා ලැබේවි කියලත් කියුව..මට තවත් මේක දරාගෙන ඉන්න බැරි වුනා..මන් කියුවා මන් ඔයාට ආදරය කරනවා කියලා..සමහරවිට එදා එයාට හිතා ගන්න බැරි වෙන්න ඇති..එත් මට තවත් ඒක හිතේ තද කරන දුක් විදින්න පුළුවන් කමක් තිබුනේ නැහැ..මන් එයගෙන් උත්තරයක් බලාපොරොත්තුවෙන් කිඋවේ නැහැ..මට ඕන වුනේ මගේ හිතේ තියෙන දේ කියා ගන්න විතරමයි..ඒක එයාට කියුවට පස්සේ මගේ හිතට පුදුමාර සැහැල්ලුවක් දැනුනා..
එයා මට කියුව එයත් මට ආදරය කරනවා එත් එයාට මන් ගැන තීරණයක් ගන්න බැහැ කියලා..මන් හිතන්නේ එයා හිතන්න ඇති කවදාවත ආදරය කලාට මාව ලබාගන්න බැරි වෙයි කියලා..එයා හිටියේ දෙගිඩියාවෙන්..එයාට ජිවිතේ හදාගන්න තව අවුරුදු පහක් වත් යාවි කියලයි එයා කියුවේ..මොකද එයාගේ ලොකුම ආසාවක් තිබුනා..එයාගේ උපාදිය කරන්න පිටරට යන්න එයාගේ ඒ හිනත් එක්ක එයා හුගාක් හිතන්න ඇති දුක් විදින්න වෙයිදෝ කියලා..මට එයාගේ හිතේ ඒ වෙලාවේ තිබුණු දේවල් හරියටම කියන්න තේරෙන්නැහැ ..මන් හිතුව එහෙම වෙන්න ඇති කියලා..

මෙහෙම දවස් ගෙවෙද්දී අපි දෙවෙනි වතාවට මුණගැහුනා..එදා මන් ප්‍රදර්ශනයකට ඇවිත් හිටියා..එදා ඒක බලන්න එයා වගේම එයාගේ ලගම යාළුවො දෙන්නෙකුත් අවා..නිම්නත් එක්ක තවත් යාලුවෙක්..ඒ තමයි අපේ මල්ලි...අපි හතරදෙනා වෙනමම වාදී වෙලා හුගාක් සතුටින් කියව කියව හිටියේ..සිතිජ නිසා තමයි මට ජීවිතේට යාළුවො එකතු වෙන්න පටන් ගත්තේ..ගෙදරින් එහා ලෝකය මන් දකින්න පටන් ගත්තේ..ඒ ගැන මන් හුගාක් සතුටින් හිටියේ..මෙහෙම ඉද්දි අපේ යාළුවො දෙන්න හදිස්සියේම ටිකක් එලියට ගියා..ඒ අතරේ අපි දෙන්න තේ බොන්න ගත්ත..මන් ටිකක් වෙලා බලන් හිටිය සිතිජ තේ ඒක බොන දිහාව..මගේ හිත මට කෑගහල කිඋවේ සිතිජ තේ එකෙන් උගුරක් හරි බොන්න කියලා..මට තවත් බලාගෙන ඉන්න බැරි වුනා.මන් ඒක සැරේටම එයාගේ ඇහේ තිබුන තේ කෝප්පේ අරගෙන එයා බීපු තැනින්ම තේ ඒක බිවූවා ..එය ඇස් දෙකත් ලොකු කරගෙන පුදුමේ කතා කරගන්නවත් බැරුව මගේ දිහාවම බලන් හිටියා..
ඊට පස්සේ අපි හුගාක් අපි ගැන කතා කළා..නිම්නත් හුගාක් අපිට උදවු කළා..අපි ලගින්ම හිටියා..මල්ලිත් ඒ වගේමයි..මේ හැමදේම මේ විදියට සිද්ද වෙද්දී සිතිජගේ ගෙදර ඇතුලේ මහා පෙරලියක් වෙමින් තමයි තිබුනේ..සිතිජගේ අක්ක සිතිජ මගෙත් එක්ක කතා කරන එකට විරුද්දව ලොකු සටනක් පටන් අරගෙන තිබුනා.එයා මගේ යාලුවෙක් බවත් සිතිජ එයාගේ මස්සිනා බවත් ඒ වෙද්දී අමතක කරලා තමයි තිබුනේ..එයා හරියට සිතිජට කමබිමවත් හදලා දීල තිබුනේ නැහැ..එත් සිතිජ මට කිසිම වෙනසක් පෙන්නුවේ නැහැ .එයාගේ යාලුවොන්ට පවා අක්ක වෙනස් කම් කරන්න පටන් අරගෙන තිබුනා.එයා පුළුවන් තරම් සිතිජගේ ගෙදර අයට මාව එපා වෙන විදියේ දේවල් කියලා තිබුනා..මන් ගැන නරක විදියට ඒ අයට හිතන්න දේවල් එයා කියන්න පටන් අරන් තිබුනා.අපිඅව ඇත් කරන්න හුගාක් දේවල් එයා කළා..සිතිජ අන්තිමට හිතේ පුදුම දුකකින් තමයි හිටියේ..පෙන්නුවේනැති උනාට මට ඒක හොදටම දැනිලයි තිබුනේ..එයා හැමෝම ඉස්සරහ සිතිජට ලැජ්ජා කළා..
එත් එයාගේ හිත හොද වැඩි කමට එයා ඉවසුවා..අක්ක නපුරු කම් කරද්දී කරද්දී එයා ඒ හැමදේම හුගාක් ඉවසුව..නොදන්නා කමට කරන දේවල් කියලා..මට නම් කවදාවත් එහෙම කරන්න බැහැ..මගේම ගෙදර වෙන කෙනෙක් අපායක් කරද්දී මන් නම් හිතන්නෑ සිතිජ වගේ වෙන කාටවත් නම් ඉවසන්න පුළුවන් වේවි කියලා..ඒ වෙද්දී එයාගේ අම්මා, නෑදෑයෝ හැමෝම හිතන් හිටියේ මන් හරිම නරක කෙල්ලෙක් කියලා..
මෙහෙම කාලය ගෙවෙද්දී අපි දෙන්න හිතන්නෙවත් නැතුව හුගාක් ආදරෙන් හිටියේ..එත් අපිඅට ස්ථිර තීරණයක් තිබුනේ නැහැ අපි ගැන..මොකද මන් බයෙන් හිටියා මට සිතිජ ලගට එන්න බැරි උනොත් එයා හුගාක් තනි වේවි කියලා.ඒ බයට මන් කියුවා එයාට අපි අවුරුද්දක් මෙහෙම ඉදලා අපි ගැන තීරණයක් ගනිමු කියල..අය කියන්න මන් දන්නා එයත් කැමති උනා.අපි වෙනදා වගේම යාළුවො වගේ හිටියා..වෙනසකට තිබුනේ නම් ඒ වෙද්දී අපි මේ සම්බන්දයට ආදරය කියන නම එකතු කරලා තිබුනේ නැහැ...
අපි දෙන්නගෙම ගෙවල් වල ප්‍රශ්න තිබුනා..වැඩිපුරම එයාගේ ගෙදර ..මොකද එයාගේ ගෙදර නම් කණපිට පෙරලලා තමයි තිබුනේ එයාගේ නැණා ...
හරියටම දෙසැම්බර් තිස් එක්‌ වෙනිදා ලොකු සිද්දියකට මුල පිරුනා..එයාගේ අක්ක මන් ගැන එයත් එක්ක ප්‍රශ්නයක් ඇති කරගෙන තිබුනා..එයාගේ අක්ක කියලා තිබුනා මන් කවදාවත් මගේ ගෙදරට විරුද්ද වෙන්නෑ කියල ඒ නිසා අපිට කවදාවත් බදින්න වෙන්නෑ කියලත් එයා කියල තිබුනා....
සිතිජ කියලා තිබුනා එයාට සිතිජ බදින්නේ මාව විතරමයි මාව බදින්න බැරි වුනොත් එයා කවදාවත් බදින්නැහැ කියලා..අක්ක එයාට හිනා වෙලා තිබුනා..
එයා ඒ වෙලාවෙ මට ඒ විස්තරය කියද්දී මගේ හිතේ ලොකු බයක් ඇති වුනා දවසක මට එයා ලගට එන්න බැරි වුනොතින් එයා තනි වෙනවා නේද කියල..මොකද එයා කවදාවත් වචනයක් වෙනස් කරන විදියේ කෙනෙක් නෙවෙයි කියලා මන් හොදටම දැනගෙන හිටියා..එය කිඋවා මන් ගැන එයාට බයක් නැහැ..එයා හැමදේටම වඩා මගේ ආදරය විස්වාස කරනවා කියලා..මට ඒ වචන පුදුමාකාර විදියට දැනුනා..ඒ වගේම එයා කියුවා මොන විදියකින් හරි මාව නැති වුනොතින් එයා කවදාවත් වෙන කෙනෙක්ට ආදරය කරන්නැහැ කියලා ..අපි ගොඩාක් වෙලා කතා කළා..අන්තිමට දන්නෙම නැතුව දොළහත් උනා..අලුත් අවුරුද්දක ආරම්බයක්..දොළහ වෙද්දීම මන් එයාට කියුවා මන් ඔයාට හුගාක් ආදරෙයි කියලා..එයත් ඒ වගේම මට කියුවා මත ඔයාට ආදරෙයි කියලා..අවුරුද්ද පටන් ගත්ත එහෙමයි..ඒ වුනත් දවස ඉවර වෙන්න කලින් අපේ ජිවිතේ හැමදේම වෙනස් වුනා..

අද නෙවෙයි මන් අයෙත් ඇවිත් එතනින් එහාට ලියන්නම්....

1 comment:

  1. හිතට ඉඩ දෙන්න ඕනා සචි..හිත ඉල්ලන දේ... අපිට සතුට දෙවි...

    පුලුවන් නම් අනිත් සැරේ ෆොන්ට් ලොකු කරන්න කියවන්න පහසුයි එතකොට... :)

    ReplyDelete