Friday, March 4, 2011

නුඹ වෙනුවෙන්....

මට බ්ලොග් ලියන 1 ගෙන ඇත්තටම කිසිම අත්දැකීමක් නැහැ..පුරුද්දක් විදියට බ්ලොග් කියවලත් නැහැ..දැන් මේක කියවන කෙනෙක්ට හිතෙන්න පටන් ගනීවි එහෙනම් කොහොමද අද මේ ලියන්නේ කියල...ඇත්තටම මේ මගේ ආදරවන්තයාගේ ඉල්ලීමක්..එයා නිතරම හිතනවා මගේ පාළුව නැති කරන්න පුළුවන් දෙයක් ගැන..ඉතින් එයා නිතරම ඉල්ලුව මගෙන් ලියන්න පටන් ගන්න කියල..ඒ විදියට තමයි මම මේ ලියන්න පටන් ගත්තේ.. එයා වෙනුවෙන් මන් ලියන්න පටන් ගත්තා.ඒ තරම් රසවත්ව ලියන්න නම් දන්නේ නැහැ.එත් එයා වෙනුවෙන් ලියනවා..මන් හිතුව මන් මොනවද ලියන්නේ කියල..මට තියෙන්නේ හරිම ලස්සන ආදර කතාවක්..ඉතින් මට හිතුනා ඒ ආදර කතාව මම ලියන්න ඕන කියල... ඉස්සෙල්ලම ලියන්න පටන් ගන්නම් මන් ගෙන කියල...
මම අවුරුදු 21 කෙල්ලෙක්.. සුන්දර ආදරයක හිමිකාරියක්....එහෙම තමයි මට මාව හදුන්වන්න වෙන්නේ...
මගේ ආදරය පටන් ගන්නේ මෙහෙමයි....
මට පන්තියකදී මුණගැහෙනවා සුදු කෙල්ලෙක්ව.. දැන් හිතනවා ඇති ඇයි මේ කෙල්ලෙක් ගැන කියන්නේ කියල..ඇත්තටම කියනවනම් මේ කෙල්ල නිසා තමයි හැමදේම වුනේ...සුදු අක්ක කෙනෙක්ව මට මුණගැහුනනේ.... ඉතින්..ටිකෙන් එයා මට හිතවත් වුනා ...ඒ වෙද්දී එයා marry කරලා මහත්තයාගේ ගෙදර තමයි හිටියේ.....ඉතින් ටික දවසක් යද්දී මේ අක්කි මට ගොඩාක් හිතවත් වුනා ...මගේ පාලුවට මට යාලුවෙක් මුණගැහුන.. දවසක් එය මගෙන් skype name 1 ඉල්ලගත්ත...ඔතනින් තමයි හැමදේම පටන් ගන්නේ..එත් කතාව පටන් ගන්න තැන ඔතන වුනත් ඒ සිදුවීම වෙලා හුඟක් දවස් යනකම් මුකුත්ම කියන්න තරම් දෙයක් වුනේ නැහැ..අඩු ගානේ එයාගෙන් මට request 1ක් වත් ලැබුනේ නැහැ... ....මටත් ඉතින් ඒ ගැන අමතකම වෙලා ගියා.... . ඒ කතාව ඔන්න මම ටිකකට එතනින් නවත්තන්නවා.... දැන් කියන්න යන්නේ ඒ වෙද්දී මගේ ජිවිතේ ගැනයි..

ඒ වෙද්දී මගේ ජිවිතේ තිබුනේ නම් මෙන්න මෙහෙමයි..........
මගේ ජිවිතේ ඒ වෙද්දී තිබුනේ පාලු වෙලා...හිනාවෙන්නත් මට අමතක වෙලා තිබුන කාලයක් තමයි ඒ වෙද්දී මගේ ජිවිතේ තිබුනේ..හොදටෝම පාලුවට ගිහින් තිබුනේ ජිවිතේ..බලාපොරොත්තුවක් තිබුනේ නැහැ මට මන් ගැනම..ඒ මොකද කියනවනම් මන් ඒ වෙද්දී දැනගෙන හිටියා මගේ අනාගතේ මන් බලාපොරොත්තු වුන ජීවිතය මට ලැබන්නේ නැහැ කියල... ... ඒ වෙද්දී මට marry කරන්න කෙනෙක් හිටිය..ඒ කියන්නේ මගේ කසාදෙ නම් තීන්දු වෙලයි තිබුනේ..එත් මගේ හිතේ එයාට කිසිම කැමැත්තක් තිබුනේ නැහැ.. එත් මම එයාට කැමැත්ත දීලයි තිබුනේ..අවුරුදු 3කට කලිනුයි මම එයාට කැමැත්ත දුන්නේ...ඉතින් මම හිටියේ මරන්න ගෙනියන එළුවා වගේ තමයි..මොකද මන් මගේ අම්මලට ආදරේ නිසා එයට කැමැත්ත දුන්නට මගේ හිතේ ඒ ගැන කිසිම හැඟීමක් තිබුනේ නැහැ..මම එයට ආදරේ කලෙත් නැහැ..මේ වෙද්දී මම හරිම දුකෙන් තමයි හිටියේ...මට ජිවිතේ එපා වෙලා හිටියේ..මොකද මට ජිවත් වෙන්න කිසිම හැඟීමක් ආසාවක් තිබුනේ නැහැ..මගේ අම්මල එයාට හුගාක් ආදරය කලා...ටිකක් තද බැඳීමක් එයා මගේ ගෙදර අයත් එක්ක ඇති කරගෙන තිබුනා........එයාට මම අර අනිත් හැමෝම ඒ වෙද්දී ආදරය කල...
දැන් හිතන්න වෙනවා ඇයි මන් එයාට කැමැත්ත දුන්නේ කියලා නේද? ඔව් හිතන්නම වෙනවා..මට ආදරය ගැන මහා විසාල හැඟීමක් තිබුනේ නැහැ..මන් හිතුව හැමෝම සතුටින් නිසා එයාට කැමති වෙන්න...එත් දවසින් දෙකෙන් මන් තේරුම් ගත්ත මන් හොයන ජිවිතේ කවදාවත් එයාට මට දෙන්න බැරි බව..එත් ඒ වෙද්දී මට කරන්න දෙයක් තිබුනේ නැහැ..මන් බලාපොරොත්තු උන ආදරය එයා ගාව තිබුනේ නැහැ.. එයා කවදාවත් මන් ගැන හෙවුවෙවත් මන් කවදාවත් එයා ගැන හෙවුවෙවත් නැහැ..මන් මගේ පාඩුවෙත් එයා එයාගේ පාඩුවෙත් ජිවත් උන..එත් හැමෝම ඉස්සරහ අපි දෙන්නගේ කසාදෙ නම් තීන්දු වෙලා තමයි තිබුනේ.. එකෙන් උනේ මට ජිවිතේ එපා උන එක විතරමයි.. හැබැයි ඇත්තටම කියනවනම් එය හරිම හොද මනුස්සයෙක්..එයා ලග හොද මනුස්සකම් තිබුනා.එත් ඒක ප්‍රමාණවත් වුනේ නැහැ මගේ හිතේ ආදරයක් ඇති කරන්න... මට තිබුන හරිම ලස්සන හීනයක්..ඒ හීනේ ඇතුලේ හිටියා හරිම ලස්සන හිනා කුමාරයෙක්..කවදාවත් හමු නොවුන..සිහිනෙන් විතරක් මට මුණගැහුන කුමාරයෙක්...ඒ වෙද්දී මන් හිතාගෙන හිටියේ කවදාවත් මගේ හින කුමාරයා මට මුණගහන්නේ නැහැ කියල...හැම කෙල්ලෙක්ටම වගේම මටත් තිබුන ලස්සනම ලස්සන හීනයක්..එත් දවසින් දවස මගේ ඇස් ඉස්සරහම ඒ හීනෙ මැරෙන්න පන අදිමින් තමයි තිබුනේ...එත් හීනෙන් මම දැක්ක ..මගේ කුමාරයව...හීනයක් වෙලා එයා මගේ ඇස් ඉස්සරහ මැවුනා...මේ විදියට දවස් ගෙවමින් තමා ඒ කාලේ මගේ ජිවිතේ ගෙවල දැම්මේ....
මේ කතාව හුගාක් නෙවෙයි එත් ටිකක් දිගයි.මම ටිකෙන් ටික ලියන්නම් .....ඉතින් අයෙත් පාලු දැනෙන වෙලාවට ලියන්නම්...

මම අදට නවතින්නම්...අයෙත් ඉක්මනින්ම මගේ හීන කුමාරයා ගෙන ඇවිත් කියන්නම්කො...

2 comments:

  1. ලියන්න කතාව ඔක්කොම.ටෙක්ස් කලර් එක වෙනස් කරානම් හොදයි වගේ.ඈහෑට ටිකක් අමාරුයි

    ReplyDelete
  2. @නදී... ලියන්නම්කො කියවන්න කෙනෙක් ඉන්නවා කියල දැනුන 1 නම් හිතට පුදුම සතුටක්...
    comment වලට ස්තුතියි....

    ReplyDelete