Saturday, March 5, 2011

හිතේ උන්නු නුඹ.....

ඔන්න අදත් මම ආවා..දිරිමත් කිරීමකුත් ලැබුන නිසා අද නම් ලියන්න පටන් ගත්තෙම ආසාවෙන්..
.නවත්තපු තැන ඉදන් ....මගේ හිතේ තිබුන හීනයක්..ඒ මට හුගාක් ආදරය කරන මාව හුගාක් ආදරෙන් බලාගන්න
පුළුවන් ආදරවන්තයෙක් ගැන..ආදරය කියන දේ ගැන මහා ලොකු අත්දැකීම් නැති උනත් හැම කෙල්ලෙකුටම
වගේම මටත් තිබුනා ලස්සන ආදරණිය පවුලක් ගොඩනගාගන්න ඕන කියන ප්‍රාර්ථනාව..
මම මේ ලියන අකුරක් අකුරක් ගානේ සම්පුර්න ඇත්තක් මිසක් මාවා ගනිපු දෙයක් නෙවෙයි..කෙනෙක්ට
හිතේවි මන් හරිම බොලද කෙල්ලෙක් කියල...එත් මම නම් හිතන්නේ හැම කෙල්ලෙක්ම තමන්ට
තේරෙන වයසේ ඉදන් හිතනවා තමන්ගේ ආදරවන්තය මොන වගේ වෙන්න ඕනද කියල...
මගේ හිතේ ජිවත් උනේ ටිකක් අමුතුම කෙනෙක්..ඇත්තටම ඒ වෙනකම් කවදාවත් මට මුණගැහිලා නැහැ ඒ වගේ
කෙනෙක්ව නම් ....මගේ හිතේ ඇඳිලා තිබුන එය මෙන්න මේ වගේ වෙන්න ඕන කියල...මම බලාපොරොත්තු උන කෙනාගේ
හැඩරුවක් චයාවක් මන් හිතේ ඇදගෙන උන්න...

දන්නවද එය මොන වගේ කෙනෙක්ද කියල... මෙන්න මේ වගේ..
එය හරිම සිත් ඇදගන්න පුළුවන් කටහඩක් ලස්සන කතාවක් තියෙන්න ඕන...එයාගේ කතාවට කෙනෙක්ට ඇහුම් කන්න දෙන්න
හිතෙන විදියේ කටහඩකට මන් හුගාක් ආස කළා...ඒ වගේම එයාගේ බැල්ම හරිම කෙලින් තියෙන්න ඕන..මොකද මන් පවුද්ගලිකවම
ඇස් මගෑරලා කතා කරන කෙනෙක්ට කැමති නැහැ..ඒ වගේම එයාට ලස්සන ගණ අහිබැමක් තියෙන්න ඕන.මන් අස කලේ
හොද පවුරෂත්වයක් තියෙන කෙනෙක්ට...ඇත්තටම කියනවනම් කා ලගවත් නැවෙන්නේනැති හොද ආත්ම අබිමානයක් තියෙන
කෙනෙක්ගේ දුකේදී හිත උනුවෙන මනුස්සකම හොදට අදුරන පොළොවේ පය ගහල ජිවත් වෙන්න දන්න ආදරණිය කොල්ලෙක්...
මන් මට තේරෙන විදියට මට හිතෙන විදියට හුගාක්වැදගත් දේවල් ටිකක් එයාගෙන් බලාපොරොත්තු වුනා....
.මම මගේ පවුල ඇතුලේ ප්‍රශ්න හුගාක් දැකල ඒවයෙන් හුගාක් හිත රිදවාගෙන හිටපු කෙනෙක්..

මට හුගාක්ම හිතන්න ඕන වුනා ජිවිතේ වැරදි තීරණයක් නොගෙන හරිම තීරණය ගන්න ඕන කියල..මම හුග්ගක්ම ඒ
කෙනාගෙන් බලාපොරොත්තු උන ප්‍රශ්නෙකදී චූට්ටක්වත් සැලෙන්නේ නැතුව මුණ දෙන්න පුළුවන් හොද ආත්ම ශක්තියක් තියෙන
කෙනෙක් ..වෙන්න ඕන කියන. එක .....ඒ වගේම එයාගේ වචන ස්ථිර වචන වෙන්න ඕන කියල මන් හිතුව..මොකද මන් කැමති නැහැ
නිතර වචන වෙනස් කරන මිනිස්සුන්ට...
කෙටියෙන් කියනවනම් කතාව මෙන්න මේකයි මන් කැමති හරිම ආඩම්බරකාර
හරිම හිතුවක්කාර තද තීරණ තියෙන මගේ හිතේ ඒ කෙනා ගැන ගවුරවයක් ඇති වෙන විදියේ මාව පාලනය කරන්න පුළුවන් විදියේ කෙනෙක්ට... මොකද
මන් ටිකක් විතර හිතුවක්කාර කෙල්ලෙක්...ටිකක් වැඩිපුර තරහ යන කෙල්ලෙක්..ඉතින් මන් දැනගෙන හිටිය ලේසියෙන් කෙනෙක්ට
මාව පාලනය කරගන්න බැහැ කියන එක...පාලනය කරනවා කියන්නේ නීති දාන එකම නෙවයි...දෙන්නෙක් එකට ජිවත් වෙද්දී වෙනස්ම
පාරවල් දෙකක යන්න බැහැ නේද??? ඉතින් අපි එකට යන්න අපිට අපිව හොදටෝම තේරුම් ගන්න වෙනවනේ..මන් හෙවුවේ මාව
හොදට තේරුම් ගන්න මාව විස්වාස කරන්න පුළුවන් මට මේ ලෝකේ ඉන්න හොදම කෙනාව...හැබැයි ඉතින් වුනේ මෙන්න මේකයි
හෙවුවා දේවල් ගොඩයි නේ..එහෙම කොල්ලෙක් නම් ලැබුනෙම නැහැ..ඉතින් මන් තනියෙන්...මොනව කරන්නද???


අදනම් ලිවුවේ වැඩකටම නැති දේවල් ටිකක්ද කොහෙද...අනේ මන්ද...දැන්නම් මට යන්නම වෙනවා...හෙට ඉදල මන් අයෙත් කතාව
ලියන්නම්කො වල්පල් නැතුව...

2 comments:

  1. තේරුමක් නෑ කීවට තේරුමක් නැත්තෙමත් නෑ කියලා හිතෙනවා...

    ReplyDelete
  2. RoshanHerath

    තේරුමක් නැත්තෙමත් නෑ හීනෙ හැබෑ උනොත් නම් ......
    ඇවිත් ගියාට ස්තුති...comment 1 ටත් බොහොම ස්තුති.....

    ReplyDelete